Illuminazione solare di design esclusivo ALLTOP

U novu disignu patentatu di ALLTOP è e soluzioni di luci solari di strada di punta in l'industria piglianu in considerazione u costu-efficacità è un rendimentu eccellente.Utilizendu pannelli solari d'alta putenza è batterie di grande capacità, u putere hè grande, è a luminosità hè megliu cà l'altri luci di strada di a listessa cunfigurazione.U disignu cumpletu hè assai faciule da assemblà è mantene, cumpresi principalmente pannelli solari, moduli LED, batterie è controller.Risparmia u costu di trasportu, installazione còmuda è mantenimentu convenientu.Stu tipu di luci di strada solare integrata hè assai populari in l'illuminazione di l'ingegneria.

news-img

Disegnu di modulu LED di grande capacità, chip LED d'alta luminosità, a luminosità aumenta di 30%.U prezzu è a luminosità sò megliu cà altre lampade di a listessa cunfigurazione.Batteria lifepo4 nova di grande capacità.Dopu a carica cumpleta, sustene l'illuminazione notturna 4-5.

Trè modi di illuminazione, cambiamentu flessibile da telecomando.Cuntrolu fotoelettricu, cuntrollu di sensori di muvimentu di microonde è cuntrollu remoto.

L'efficienza di cunversione fotoelettrica hè di 22%, supportu d'aluminiu die-cast, alta forza meccanica, resistenza à u ventu di 16 livelli.

U prezzu è a luminosità sò megliu cà l'altri luci di strada di a listessa cunfigurazione.Hè a prima scelta per l'illuminazione ingegneria.Prima scelta per l'illuminazione ingegneria.


Tempu di Postu: Dec-07-2021