Metudu di assemblea di u polu di l'illuminazione solare

1. Verificate per determinà s'ellu u mudellu di lampada hè currettu (cum'è single-ended, double-ended) in a pusizione installata, è currisponde à a lunghezza currispondente è u bracciu cortu;tagliate u filu apprupriatu à a pusizioni currispundenti, in generale riservate 150MM à ogni estremità di u filu stripping.

2. Installa u bracciu saltu è u capu di lampa, determina a pusizione è u livellu di a lampada, è pigliate u polu di lampa cum'è u benchmark.

pole1

3. Dopu à u filatu, verificate s'ellu u filu di luce hè fermu.

Ruori Sunshine Lighting|Metudu di assemblea di u polu di l'illuminazione solare

4. Connect the light source and threading, cunnette i fili currettamente secondu l'istruzzioni, fate attenzione à i poli pusitivi è negativi.

5. Dopu à culligamentu a linea, verificate s'ellu a cunnessione hè ferma.Durante a stallazione di a fonte di luce, fate attenzione chì a superficia di prughjezzione di luce di a fonte di luce deve esse perpendiculare à a terra, micca a superficia di u bracciu di muntagna.

6.After culligamentu a surgente di luce, prima aduprà un multimeter à pruvà a so resistenza è s'ellu hè grounded cù u corpu di bastone, è dopu aduprà a bateria à pruvà l 'illuminazione à cunfirmà chì a cunnessione hè currettu.

pole2


Tempu di Postu: Jul-11-2022